Veelgestelde vragen

Aankomst & Vertrek

  • Hoe laat kan ik inchecken?

    Je kunt vanaf 15:00 uur inchecken in jouw vakantieverblijf. Natuurlijk ben je altijd eerder van harte welkom en kun je alvast gebruik maken van de faciliteiten op het vakantiepark.

  • Tot hoe laat kan ik uitchecken?
    Je kunt tot uiterlijk 11:00 uur uitchecken.
  • Mag ik eerder in mijn accommodatie, of later uitchecken?

    Mocht je eerder bij ons arriveren dan mag je telefonisch contact met ons opnemen op de dag van aankomst. Bij later vertrek kun je dit op de dag van vertrek aangeven. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?
    De receptie is van maandag tot en met zaterdag geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur. Vanaf het Paasweekend (17 april) is de receptie ook op zondags geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.
  • Wat als ik arriveer buiten de openingstijden van de receptie?
    Neem op de dag van aankomst contact op met onze receptie via T. +31 519 724 221. Wij kunnen dan samen met jou een incheckafspraak maken.
  • Wat moet ik doen voor mijn vertrek uit mijn verblijf?
    Het afhalen van bedlinnen, het deponeren van de vuilnis voor vertrek en het netjes achterlaten van het huis wordt door ons zeer op prijs gesteld. Ook op het informatiebord in je vakantieverblijf is deze informatie te vinden.
  • Welke documenten heb ik nodig bij het inchecken?

    Tijdens het inchecken heb je alleen je achternaam en/ of je boekingsnummer nodig.

Tijdens je verblijf

  • Waar vind ik tijdens mijn verblijf de belangrijke telefoonnummers?
    Kijk hiervoor op het informatiebord in je vakantieverblijf.
  • Is er WIFI?
    In al onze vakantieverblijven is gratis WIFI. De inlogcode vind je op het informatiebord in jouw vakantieverblijf.
  • Mag ik roken in mijn vakantieverblijf?
    Roken in je vakantieverblijf mag niet, maar in de buitenlucht is dit natuurlijk mogelijk.
  • Wat voor koffiezetautomaat is er aanwezig in de accommodatie?
    In alle vakantieverblijven staat een Nespresso machine en een filterkoffie automaat.
  • Wat zijn de parkeermogelijkheden?
    Het vakantiepark is autoluw. Je kunt laden en lossen bij je vakantieverblijf en daarna je auto (maximaal 2 auto’s) parkeren op de centrale parkeerplaats rondom de receptie.
  • Zijn er honden toegestaan in de accommodatie?
    In alle vakantieverblijven is er maximaal 1 hond toegestaan.
  • Wat zijn de extra kosten voor het meenemen van een hond?
    De extra kosten zijn € 25,- per verblijf.
  • Kunnen wij barbecueën?

    Het is toegestaan om te barbecueën. Wel is het verplicht een emmer water erbij te hebben staan. Je kan een (losse) barbecue en barbecuepakketten bestellen via de receptie.

  • New FAQ : Ik wil gourmetten/kaasfonduen tijdens mijn verblijf, mag/kan dit?Question
    Je kunt hiervoor een kaasfondue- of gourmetpakket bestellen bij de receptie.
  • Wat zit er in een servicepakket?
    In dit pakket zit een hand- en theedoek en schoonmaakdoekje. Koffie en thee faciliteiten voor de eerste dag, 1 wc rol, vaatwastablet en een badmat. Tevens zijn alle vuilnisbakken voorzien van één vuilniszak. Deze service bieden we je gratis aan!

Schoonmaak & Linnengoed

  • Is de eindschoonmaak inbegrepen?
    De eindschoonmaak is verplicht en dus inbegrepen. Hiervoor worden verplichte kosten in rekening gebracht.
  • Moeten we zelf bedlinnen meenemen?
    Nee, dat is niet nodig. Voor het door jouw geboekte aantal personen worden de bedden opgemaakt.
  • Moeten we zelf handdoeken meenemen?
    De handdoeken zijn tijdens je verblijf niet standaard inbegrepen. Tijdens het boeken van je vakantieverblijf kan je handdoeken bijboeken. Ter plaatse is het ook mogelijk om nog handdoeken te ontvangen.

Overig

  • Waar vind ik de plattegrond van het park?
    Deze vind je door op de volgende link te klikken: https://www.schreiershoek.nl/app/uploads/plattegrond.pdf
  • Kan ik iets laten bezorgen?
    Dat kan op ons adres. Het is handig dat duidelijk de achternaam van de hoofdboeker op het pakket staat en je het pakket nog dezelfde dag komt ophalen bij de receptie.

Je reservering aanpassen

  • Kan ik mijn vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?
    Je kunt nog een ander type vakantiehuis boeken wanneer deze nog beschikbaar is.
  • Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het boeken?
    Dit kan uitsluitend op basis van de beschikbaarheid en de dan actueel geldende tarieven. Het wijzigen van je verblijfperiode kan uiterlijk tot 14 dagen voor aankomst van je huidige boeking.
  • Hoe annuleer ik een boeking?
    Neem hiervoor contact met ons op via T. +31 519 235508 of per mail via welkom@schreiershoek.nl
  • Wat kost het annuleren van een boeking?
    Binnen 30 dagen voor aankomst 100%, eenmalig gratis wijzigen is toegestaan.
  • Hoelang van te voren kan ik mijn boeking annuleren?
    30 dagen voor aankomst kan je uiterlijk je boeking kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 30 dagen voor aankomst wordt de volledige prijs in rekening gebracht. Wel kan je de boeking eenmalig kosteloos omboeken.
  • Wat als het bedrag na het omboeken hoger wordt?
    Als de prijs bij het omboeken hoger uit komt zal je dit bedrag bij moeten betalen.
  • Krijg ik een deel terug als na het omboeken de prijs lager wordt?
    Nee, je ontvangt hiervoor geen restitutie.

Betalingen

  • Is een aanbetaling noodzakelijk?
    Ja, als je online boekt vragen we je om een aanbetaling van 30%. Bij een telefonische boeking vragen we je de aanbetaling te doen binnen 48 uur na binnenkomst van de per e-mail verstuurde boekingsbevestiging. Het overige bedrag dient in beide gevallen uiterlijk 30 dagen voor aankomst voldaan te worden.
  • Hoe kan ik mijn boeking betalen?
    Momenteel zijn de betalingsmethodes die wij hanteren iDEAL en creditcard.
  • Kan ik ook een cadeaubon inleveren?
    Onze eigen cadeaubon kan je fysiek bij de receptie inleveren.
  • Kan ik mijn kortingscode inleveren?
    Een kortingscode kan je invullen bij je boeking, lukt dit niet? Bel gerust!
  • Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
    Uiterlijk 30 dagen voor aankomst dient je reservering betaald te zijn.

Klachten & Storingen

  • Ik heb een klacht, nog voor mijn verblijf, waar kan ik terecht?

    Neem dan contact op met T. +31 519 235508 of mail naar: welkom@schreiershoek.nl

  • Ik heb een klacht of storing tijdens mijn verblijf, waar kan ik terecht?

    Graag kijken we samen met jou naar een passende oplossing bij de receptie. Daarnaast kun je gebruik maken van de WhatsApp service chat via T. +31 6 575 02 983.

  • Ik heb een klacht of tips na aanleiding mijn verblijf, waar kan ik terecht?
    Neem dan contact op met T. +31 519 235508 of mail naar: welkom@schreiershoek.nl

Overig

  • Ik ben iets kwijtgeraakt, waar kan ik navragen of iets gevonden is?
    Neem dan direct telefonisch contact op met de receptie via T.+31 519 724221
  • Welke huisjes zijn geschikt voor mindervalide gasten?
    Alleen de Luxe vakantiehuizen zijn geschikt voor minder valide gasten.
  • Wat zijn de huishoudelijke regels?
    Om het verblijf in het vakantiepark voor alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken, dient iedereen zich aan de gedragsregels te houden die worden vermeld op het informatiebord in je vakantieverblijf.
  • Waar kan ik solliciteren voor een baan of stage?

    Hiervoor kan je telefonisch contact met ons opnemen: T.+31 519 724221, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen!

  • Hoe doe ik een aanvraag voor een bedrijfsuitje?

    Mail naar: ellen@schreiershoek.nl en Ellen gaat kijken naar de mogelijkheden!

  • Kan ik een vakantieverblijf ook voor een dag huren voor bijvoorbeeld een vergadering?
    Mail naar: welkom@schreiershoek.nl en wij gaan kijken naar de mogelijkheden!

Blijf op de hoogte

Hou ons in de gaten op social media