Veelgestelde vragen

Aankomst & Vertrek

  • Hoe laat kan ik inchecken?

    Je kunt vanaf 15:00 uur inchecken in jouw vakantieverblijf. Natuurlijk ben je altijd eerder van harte welkom en kun je alvast gebruik maken van de faciliteiten op het vakantiepark.

  • Tot hoe laat kan ik uitchecken?
    Je kunt tot uiterlijk 11:00 uur uitchecken.
  • Mag ik eerder in mijn accommodatie, of later uitchecken?

    Eerder arriveren dan 15.00u mag uiteraard, je kan altijd je spullen even bij ons kwijt om bijvoorbeeld Dokkum te bezoeken of ons restaurant. Wil je later uitchecken dan 11.00u? Neem dan contact met ons op. We kijken graag met je mee naar de mogelijkheden.

  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?

    De receptie is van maandag tot en met vrijdag geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.
    Buiten de openingstijden om zijn wel altijd telefonsich bereikbaar voor afspraken, vragen en inchecken.

  • Wat als ik arriveer buiten de openingstijden van de receptie?
    Neem op de dag van aankomst contact op met onze receptie via T. +31 519 724 221. Wij kunnen dan samen met jou een incheckafspraak maken.
  • Wat moet ik doen voor mijn vertrek uit mijn verblijf?
    Het afhalen van bedlinnen, het deponeren van de vuilnis voor vertrek en het netjes achterlaten van het huis wordt door ons zeer op prijs gesteld. Ook op het informatiebord in je vakantieverblijf is deze informatie te vinden.
  • Welke documenten heb ik nodig bij het inchecken?

    Tijdens het inchecken heb je alleen je achternaam en/ of je boekingsnummer nodig.

Tijdens je verblijf

  • Waar vind ik tijdens mijn verblijf de belangrijke telefoonnummers?
    Kijk hiervoor op het informatiebord in je vakantieverblijf.
  • Is er WIFI?
    In al onze vakantieverblijven is gratis WIFI. De inlogcode vind je op het informatiebord in jouw vakantieverblijf.
  • Mag ik roken in mijn vakantieverblijf?
    Roken in je vakantieverblijf mag niet, maar in de buitenlucht is dit natuurlijk mogelijk.
  • Wat voor koffiezetautomaat is er aanwezig in de accommodatie?

    In alle accommodaties staat een Nespresso machine en in alle chalets en vakantiehuizen aan het water staat ook een filterkoffie automaat. Verblijf je in een huis zonder filtermachine en vindt je dit de lekkerste koffie? Vraag de receptie en we regelen het voor je.

  • Wat zijn de parkeermogelijkheden?
    Het vakantiepark is autoluw. Je kunt laden en lossen bij je vakantieverblijf en daarna je auto (maximaal 2 auto’s) parkeren op de centrale parkeerplaats rondom de receptie.
  • Zijn er honden toegestaan in de accommodatie?

    In alle vakantieverblijven is er maximaal 1 hond toegestaan. Wil je meer huisdieren meenemen, dan is in overleg veel mogelijk.

  • Wat zijn de extra kosten voor het meenemen van een hond?

    De extra kosten zijn € 32,50 per verblijf.

  • Kunnen wij barbecueën?

    Het is toegestaan om te barbecueën. Wel is het verplicht een emmer water erbij te hebben staan. Je kan een (losse) barbecue en barbecuepakketten bestellen via de receptie.

  • New FAQ : Ik wil gourmetten/kaasfonduen tijdens mijn verblijf, mag/kan dit?Question

    Je kunt hiervoor een kaasfondue- of gourmetpakket bestellen bij de receptie.

  • Wat zit er in een servicepakket?

    In dit pakket zit een hand- en theedoek en schoonmaakdoekje. Koffie en thee faciliteiten voor de eerste dag, 1 wc rol, vaatwastablet en een badmat. Tevens zijn alle vuilnisbakken voorzien van één vuilniszak. Deze service bieden we je gratis aan!

Schoonmaak & Linnengoed

  • Is de eindschoonmaak inbegrepen?

    De eindschoonmaak is verplicht en dus inbegrepen. Hiervoor worden verplichte kosten in rekening gebracht.

  • Moeten we zelf bedlinnen meenemen?

    Nee, dat is niet nodig. Voor het door jouw geboekte aantal personen worden de bedden opgemaakt.

  • Moeten we zelf handdoeken meenemen?

    De handdoeken zijn tijdens je verblijf niet standaard inbegrepen. Tijdens het boeken van je vakantieverblijf kan je handdoeken bijboeken. Ter plaatse is het ook mogelijk om nog handdoeken te ontvangen.

Overig

  • Waar vind ik de plattegrond van het park?

    Deze vind je door op de volgende link te klikken: https://www.schreiershoek.nl/app/uploads/plattegrond.pdf

  • Kan ik iets laten bezorgen?

    Dat kan op ons adres. Het is handig dat duidelijk de achternaam van de hoofdboeker op het pakket staat en je het pakket nog dezelfde dag komt ophalen bij de receptie.

Je reservering aanpassen

  • Kan ik mijn vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?

    Je kunt nog een ander type vakantiehuis boeken wanneer deze nog beschikbaar is.

  • Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het boeken?

    Dit kan uitsluitend op basis van de beschikbaarheid en de dan actueel geldende tarieven. Het wijzigen van je verblijfperiode kan uiterlijk tot 14 dagen voor aankomst van je huidige boeking.

  • Hoe annuleer ik een boeking?

    Neem hiervoor contact met ons op via T. +31 519 72 42 21of per mail via receptie@schreiershoek.nl

  • Wat kost het annuleren van een boeking?

    Binnen 30 dagen voor aankomst 100%, eenmalig gratis wijzigen is toegestaan.

  • Hoelang van te voren kan ik mijn boeking annuleren?

    30 dagen voor aankomst kan je uiterlijk je boeking kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 30 dagen voor aankomst wordt de volledige prijs in rekening gebracht. Wel kan je de boeking eenmalig kosteloos omboeken.

  • Wat als het bedrag na het omboeken hoger wordt?

    Als de prijs bij het omboeken hoger uit komt zal je dit bedrag bij moeten betalen.

  • Krijg ik een deel terug als na het omboeken de prijs lager wordt?

    Nee, je ontvangt hiervoor geen restitutie.

Betalingen

  • Is een aanbetaling noodzakelijk?
    Ja, als je online boekt vragen we je om een aanbetaling van 30%. Bij een telefonische boeking vragen we je de aanbetaling te doen binnen 48 uur na binnenkomst van de per e-mail verstuurde boekingsbevestiging. Het overige bedrag dient in beide gevallen uiterlijk 30 dagen voor aankomst voldaan te worden.
  • Hoe kan ik mijn boeking betalen?
    Momenteel zijn de betalingsmethodes die wij hanteren iDEAL en creditcard.
  • Kan ik ook een cadeaubon inleveren?
    Onze eigen cadeaubon kan je fysiek bij de receptie inleveren.
  • Kan ik mijn kortingscode inleveren?
    Een kortingscode kan je invullen bij je boeking, lukt dit niet? Bel gerust!
  • Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
    Uiterlijk 30 dagen voor aankomst dient je reservering betaald te zijn.

Klachten & Storingen

  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

    Neem dan contact op met T. +31 519 72 42 21 of mail naar: receptie@schreiershoek.nl

  • Ik heb een storing tijdens mijn verblijf, waar kan ik terecht?

    Neem dan contact op met T. +31 519 72 42 21 of mail naar: receptie@schreiershoek.nl

Overig

  • Ik ben iets kwijtgeraakt, waar kan ik navragen of iets gevonden is?
    Neem dan direct telefonisch contact op met de receptie via T.+31 519 724221
  • Welke huisjes zijn geschikt voor mindervalide gasten?
    Alleen de Luxe vakantiehuizen zijn geschikt voor minder valide gasten.
  • Wat zijn de huishoudelijke regels?
    Om het verblijf in het vakantiepark voor alle gasten zo aangenaam mogelijk te maken, dient iedereen zich aan de gedragsregels te houden die worden vermeld op het informatiebord in je vakantieverblijf.
  • Waar kan ik solliciteren voor een baan of stage?

    Hiervoor kan je telefonisch contact met ons opnemen: T.+31 519 724221, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen!

  • Hoe doe ik een aanvraag voor een bedrijfsuitje?

    Mail naar: ellen@schreiershoek.nl en Ellen gaat kijken naar de mogelijkheden!

  • Kan ik een vakantieverblijf ook voor een dag huren voor bijvoorbeeld een vergadering?

    Mail naar: receptie@schreiershoek.nl en wij gaan kijken naar de mogelijkheden!

Guests about us

Regine Kohl
Regine Kohl
2023-05-15
Sehr idyllisch gelegene Ferienwohnung. Super Sauber und gepflegte Zimmer. Kostenfreie Parkplätze .
Ellen de vos
Ellen de vos
2023-04-28
Wat een mooie week hebben we mogen beleven. We hebben de 1ste dag in het paviljoen gegeten. In 1 woord FANTASTISCH.. We verbleven in het Tinyhouse .. dat was puur genieten. Alles was tiptop in orde . Ook het ontbijt was zeer lekker! Alles wat je nodig hebt om je dag te starten. De omgeving is er ook heel mooi met dat water en de diertjes die we zagen 😉 We hebben al beslist dat we volgend jaar in de lenteperiode sowieso terug gaan komen ! We kijken er nu al terug naar uit! Bedankt en tot weerziens! Ellen De Vos
lenny van melkebeke
lenny van melkebeke
2023-04-28
Wat een prachtige omgeving en rustig ik was er samen met mijn vriend en een vriendin op vakantie we hebben echt genoten het ontbijt was super vriendelijke mensen wij willen zeker volgend jaar terug komen bedankt voor de fijne vakantie liefs lenny
Lenny Bos
Lenny Bos
2023-04-21
Wij hadden voor een midweek een huis gehuurd. Als je hier voor de rust komt zit je hier fantastisch. Rust en ruimte, zeer vriendelijke mensen, heel mooi en luxe huis, een pluim voor de mensen die het schoon maken het rook heerlijk toen wij binnen kwamen, en het was hartstikke schoon. Een persoonlijk welkomst briefje lag op tafel. We hebben ook gegeten in het restaurant echt een aanrader. We komen zeker nog een x terug
Miriam
Miriam
2023-04-21
Hele leuke tiny huisjes op een kleinschalig park
REISACHTIG Laura
REISACHTIG Laura
2023-03-05
Kleinschalig vakantiepark met verschillende soorten gezellig ingerichte accommodaties. Een zee aan ruimte, plenty activiteiten in de omgeving en op het park. In alle seizoenen is het hier heerlijk relaxen. Ook huisdieren zijn welkom.
Marjan Van Huizen
Marjan Van Huizen
2023-02-12
Heerlijk gegeten. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Leuk het verlichte pad als je s'avonds.
leave a review

Latest news

Autumn Fair 2023

Autumn Fair 2023

Sunday, October 29, 2023, the second edition of the Autumn Fair at vacation park de Schreiershoek near Dokkum! It will…

Read more
Takeover News

Takeover News

With effect from 1 May next, The Pavilion will be taken over. Since 2014, The Pavilion was operated by the…

Read more
Take snacks on board

Take snacks on board

We can make it even easier for you. How about bringing delicacies on board with a bottle of good wine…

Read more
Give a gift voucher

Give a gift voucher

You can give a voucher as a gift from now on! Have you become enthusiastic about the good food and…

Read more